Den beste versjonen av deg selv

Det er helt avgjoerende hvilke mennesker du omringer deg med for aa ha det bra. Som jeg har nevnt i et tidligere innlegg var jeg helt i skyene maaneden jeg tilbringte i Paris for jeg dro til LA. En av grunnene er at jeg motte mennesker som virkelig satte intrykk paa meg, alt fra det aa sitte ved siden av Richard Mille under middagen paa Chantilly Arts & Elegance, designere jeg lenge har ville mott, eierene av Costes og Le Royal Eclaireur, til mennesker som ikke nodvendigvis er kjente, men har delt unike historier eller leart meg noe nytt. Jeg gikk rundt aa smilte og lo for meg selv uten aa egentlig ha noen spesiell grunn, hadde ofte lykkestunder hvor jeg ikke kunne vaere annet enn evig takknemlig for aa ha det livet jeg har.

Paris vil nok alltid vaere nummer 1 grunnet alt jeg elsker ved byen og for nettverket jeg har der, det er venner jeg har faatt grunnet samme interesser og ting vi verdsetter i livet, men jeg elsker ogsaa aa mote mennesker som er annerledes enn meg selv. Jeg kan leare mye nytt og ogsaa kanskje oppdage nye sider ved meg selv. Naar det kommer til vennskap kan vi gjerne kle oss helt ulikt, vi kan ogsaa ha ulik musikksmak og lese ulike boker, men vi maa ha visse like verdier.

Jeg har allerede forklart om tiden i LA, det jeg egentlig vil frem til er at jeg foler meg hjemme igjen. Jeg foler at jeg er “back on track”, at jeg er meg selv igjen, at jeg er den beste versjonen av meg selv, og dette er mye grunnet menneskene jeg naa er omringet av. Jeg har seriost bare veart i leiligheten for aa sove og skifte klear. Alt gaar bare av seg selv her! Jeg moter akkurat de menneskene jeg soker etter, jeg befinner meg rundt gode energier som har en “go go kraft”, mennesker som vil skape, veare kreative, leare nye ting og er aapne for aa vokse som mennesker. Jeg er tilbake i en god sirkel, jeg foler meg sprudlende, jeg gaar rundt som en forelsket dust og er egentlig bare lykkelig og takknemlig for at jeg foler meg hjemme igjen.

– C

Leave a Reply

