Avskjeder

LA ble for chill, for sakte, for spredt og for varmt.. Ble for mange av de menneskene som søker de motsatte tingene i livet enn hva jeg gjør. I tillegg til at jeg har misunnet alle som har startet å kle seg i høstklær haha. Selvom jeg kunne bodd der i et par måneder til, føler jeg at livet det er for sakte for meg. Jeg er 19 og vil ha ting å gjøre hele tiden. I Paris hadde jeg ikke tid til å sove (dette er takket være nettverket mitt der), men uansett, mange drar nettopp til LA for å ha en bedre livsstil, slippe stresset og påkjenningen i Manhattan. Men det er akkurat det jeg er ute etter, en by som ikke sover, hvor uansett tid på døgnet kan være en overraskelse og et nytt eventyr. I tillegg er jeg ikke begeistret over livet ved stranden. En uke i Venice eller Santa Monica er nok for meg. Da har jeg fått solet meg, nytet synet av solnedganger ved sjøen og gått i nok lette plagg. Jeg foretrekker skinnjakken og slitte jeans, gå meg vill blant ulike bydeler fylt av travle mennesker. Jeg er en “loner”, ikke at jeg ikke har venner haha, åpnebart er jeg en veldig sosial person og har verdens beste venner(dere vet hvem dere er). Men jeg er også en introvert person, jeg trenger tid for meg selv, jeg er vant med å bo alene og gjøre ting alene. Jeg setter pris på alene-stundene mine og jeg trenger de, det er bare slik jeg er, men nettopp derfor tror jeg at NY vil passe meg bedre. Dessuten har jeg vært der mange ganger før og jeg vet at jeg elsker byen. Jeg har sommerfugler i magen og klar for nye utfordringer og gleder.

Jeg har hatt møtt et par personer jeg gjerne skulle tatt med meg videre i livet, men sånn er livet. Du tar vare på minnene og stundene dere har hatt sammen og setter pris på vennskapene du har fått. Xx

One thought on “Avskjeder

  1. Hei! Har følgt deg lenge på Instagram og vet derfor at du vet mye om Paris, og derfor lurte jeg på om du ville ta deg tid til å svare på et par spørsmål:-) Jeg og en venninne tenker å ta et halvt år med gateway i Paris(vårsemester) fordi vi elsker byen! Er gateway bra, og leide du\dere leilighet under oppholdet i Paris? Hvor er den beste plassen å bo, og hva ligger husleien på? Hvordan er menneskene? Ble litt masse spørsmål her plutselig, men setter stor pris på om du vil svare på dette 💗💗

    Like

Leave a Reply

