Bonfire by the beach

Noe jeg liker med LA er at du kan velge mellom så ulike grupper mennesker og atmfosfærer. Det kan du selvfølgelig gjøre i de fleste storbyer, men når jeg veksler mellom Beverly Hills, West Hollywood og Venice/Santa Monica, føler jeg at jeg er på tre helt ulike plateneter, skillene er så store. I starten var det forvirrende, men nå setter jeg pris på de ulike menneskene jeg kan oppsøke på de ulike stedene. Den ene dagen sitter jeg med Ed Westwick (haha han er overalt her) og dagen etter føler jeg som en skikkelig tenåring, tilbringer flere timer på stranden med venner, deler historier og drikker fra røde plastikkkopper.

Leave a Reply

