I skyene, fysisk og psykisk

Hva som gjør meg lykkelig? Hverdager fylt av gode energier og positive mennesker med en god drivkraft. Med positive mennesker mener jeg mennesker som tenker og handler på en viss måte. Enkelt og greit personer som ikke er negative, tråkker ned på andre mennesker, gjør små bagateller til verdens undergang, baksnakker andre, er sjalu eller kritiserer for mye(bare noen eksempler).

Jeg setter pris på mennesker som ønsker andre godt, mennesker som motiverer andre til å handle og følge de ønskene de har. F.eks. ved å  pushe hverandre til å følge drømmene sine, mennesker som sier- du kan, stå på, jobb videre, jeg vet du kan få til det du vil. Jeg er en person som elsker å utforske, møte nye mennesker, drømme meg bort og faktisk realisere det jeg ønsker og drømmer om. Jeg skriver ofte ned hva jeg ønsker å gjøre, fullføre og oppleve, og følelsen av å fullføre dette- er helt utrolig.

Jeg kjenner så mange mennesker som dessverre ikke tør å gjøre det de egentlig har lyst til, de utsetter hele tiden eller finner på unnskyldninger til hvorfor de ikke fullfører målene de har. Jeg synes dette er ganske rart i og med at vi faktisk bare lever dette livet én gang. Det er litt vanskelig å forklare hva jeg mener, men jeg synes det er så viktig å følge drømmene sine, gjøre ting som gjør en glad. Hvorfor skal man gjøre ting man IKKE liker, når livet er fullt av så mange muligheter? Hadde jeg ikke valgt ulikt fra hva alle andre gjør hadde jeg ALDRI fått oppleve alt jeg har gjort til nå, møtt de utrolige menneskene jeg har gjort og hatt stunder hvor jeg har klypt meg selv i armen for å være sikker på at jeg virkelig ikke drømmer. DETTE er hva å leve er for meg, være glad, omgi meg med gode energier, mennesker, kjenne på magefølelsen og ta litt sjangser- livet er så fantastisk når man vet å nyte og sette pris på det.

Vel, det var dagens tanker haha.. Dagen etter jeg kom til Paris ble jeg med en venn og fløy over Paris(fikk til og med styre selv, wii). Det var en helt utrolig opplevelse og utsikten var magisk. Har alltid ønsket å fly lavt over Paris, så jeg er utrolig takknemlig for å ha fått sjangsen til å oppleve dette.

Leave a Reply

